Aktualności

„Alicji Kraina Czarów” – wybór recenzji

Przedstawiamy wybór recenzji i opinii po premierze Alicji Krainy Czarów wg Lewisa Carrolla w reżyserii Sławomira Narlocha. 

Wskazówki zegara | premiera „Alicji Krainy Czarów”

Czy można pamiętać do przodu? Odwrócić czas? Zatrzymać wspomnienia? Sławomir Narloch przygotował Alicji Krainę Czarów wg Lewisa Carrolla. Premiera muzycznego przedstawienia dla dzieci i dorosłych odbyła się 4 marca na dużej scenie Teatru.

Na wyspach pamięci. Rozmowa ze Sławomirem Narlochem

„Bohaterowie, razem z widzami, będą odkrywać sensy… i bezsensy, niespodzianki, tajemnice. Tu i teraz – dziś jest czas na Alicji Krainę Czarów” – mówi Sławomir Narloch, reżyser przedstawienia, którego premiera odbędzie się 4 marca na dużej scenie Teatru.

„Mizantrop” – recenzje po premierze

Przedstawiamy wybór recenzji, które zostały opublikowane po premierze Mizantropa Molière’a w reżyserii Jana Englerta.

„Księgi Jakubowe” – wybór recenzji

Przedstawiamy fragmenty recenzji, które ukazały się po premierze Ksiąg Jakubowych Olgi Tokarczuk w reżyserii Michała Zadary.

Niejednoznaczność | Molière w Narodowym

Pytania o nasz stosunek do świata i postawę wobec innych, o egoizm i empatię – Jan Englert reżyseruje Mizantropa Molière’a. Premiera przedstawienia odbyła się 10 grudnia na Scenie Studio.

Szlachetność i profity. Rozmowa z Janem Englertem

„Rozkrok między szlachetnością a interesownością, pychą a skromnością – to jest najciekawsze” – mówi Jan Englert; pracuje nad Mizantropem.

„Dekalog” – wybór recenzji

Dekalog Krzysztofa Kieślowskiego i Krzysztofa Piesiewicza w reżyserii Wojciecha Farugi – recenzje po premierze.

Eimuntas Nekrošius – wspomnienie

Eimuntas Nekrošius (21 listopada 1952 – 20 listopada 2018). Wspominamy litewskiego reżysera, jednego z najwybitniejszych europejskich twórców teatralnych ostatniego półwiecza.

Dziedzictwo | premiera „Ksiąg Jakubowych”

Nasi przodkowie, tożsamość i przyszłość – Księgi Jakubowe Olgi Tokarczuk w inscenizacji Michała Zadary. Premiera przedstawienia odbyła się 12 listopada na dużej scenie Teatru.

Korzystając z serwisu internetowego Teatru Narodowego, akceptujesz zasady Polityki prywatności oraz wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Plik cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, kliknij tutaj.

Poniżej możesz dostosować ustawienia dotyczące plików cookies:

  Zezwól na przechowywanie danych reklamowych.

  Zezwól na przechowywanie danych użytkownika.

  Zezwól na personalizację reklam.

  Zezwól na przechowywanie danych analitycznych.